dinsdag 5 juli 2011

Lizzy op controle

Nou vanmiddag mochten we op controle, spannend spannend spannend!!!!!Buurvrouw Hetty ging mee om te kijken of zij de wond controle mocht gaan doen en dan zwachtelen.

Voor Lizzy was het even iets minder want helaas zat weer het gaas en verband in de wond van de stomp vast!!! Nou hebben we daar een vervelende herinnering aan overgehouden dus dat ging even niet vanzelf. Maar met wat spuiten water ging het toch los en ja Lizzy heeft de spuiten mee naar huis genomen, YES. ( Wie durft er een water gevecht met haar aan.....haha). Maar het ziet er goed uit, gelukkig!!!! De wond is nog wel open maar aan de zijkanten komt al licht roze/paars nieuw vel. YES.

Met behulp van Hetty mogen we zelf de wond gaan verzorgen en gaan dat dan ook nu eens even iedere dag doen zodat het niet vast komt te zitten  met het gaas aan de wond.
Volgende week vrijdag hebben we weer controle en ook gelijk bloed controle.

Het is ook best raar om te zeggen dat het goed gaat, maar het gaat ook echt beterder!!! Echt knap hoe ze er zelf mee om gaat. We gaan iedere dag lekker naar buiten, we kletsen niet veel met andere maar doen ons ding. Dat gaat prima, als mensen een kaart komen brengen komt ze soms zelf naar de deur toe, dat hadden we twee weken geleden niet gedacht allemaal!!!! Kortom wij zien zelf verbetering en hopen dat dat ook zo blijft. Maar het blijft spannend en onzeker totdat de wond van de stomp dicht is. Vinden wij zelf!!!!!

Nogmaals willen we iedereen bedanken voor de kaarten, balonnen, super grote kaarten en cadeau's. Helemaal super. Lizzy volgt iedere dag het verhaal van het hondje Dylan, die schrijft als die uit is geweest wat die heeft beleeft op de dijk!!!!Kaarten voor ons en voor Sabine en ook cadeau's voor Sabine helemaal leuk, super super bedankt.
Zelf wilde ik graag me collega's ( ik moet oud collega's zeggen, helaas) bedanken voor ook de mooie kaarten maar ook voor de mooie woorden, jullie hebben me geraakt!!!!! Super dat jullie nog zo met ons meeleven, dat doet met goed en ik moet eerlijk zeggen dat ik al vele malen heb gedacht, wat ben ik blij dat ik niet meer werk, maaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik mis jullie allemaal nog steeds en ben heel vaak langs jullie gereden de afgelopen weken en wie weet moet ik toch maar een keer aankomen als het wat rustiger wordt.

Laatste update, Lizzy zit met haar grote voet in het badje af te koelen en het andere beentje ernaast. Heerlijk om tezien, we genieten echt weer en hopen dat we dat voorlopig kunnen blijven doen!!!!

6 opmerkingen:

  1. Dag allemaal. |Even laten weten dat ik ook heeeeeeel blij ben dat het wat beter gaat. Gr. tante A3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super fijn om te lezen !
    Volhouden zo en geniet van elkaar.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om dit te lezen.
    Geniet lekker van en met elkaar.
    XX Bert en Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk verhaal was dit...ik zeg nu al. Bundelen in boekvorm! Wij zijn de eerste die het in de kast hebben staan.
    Blij dat het wat beter gaat.
    We zijn zondag ff in de buurt, misschien kom ik ff snel om een hoekje kijken.
    Rust, geniet van elkaar en een dikke kus voor jullie allemaal!!!!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi
    fijne berichten, we hopen dat het goed blijft gaan ,maar dat zal best, weer lekker in eigen vertrouwde omgeving met papa , mama en Sabine in de buurt.
    Mijn vader mag vandaag ook weer naar huis.
    liefs Jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lizzy,
    Super meid, wat ben ik blij dat het nu zo goed gaat, ook voor zus en papa en mama is het heerlijk. Zijn de pretoogjes weer een beetje terug?
    Als het zo doorgaat ga je vast nog even naar Zeeland. nu geniet er maar van dat het steeds beter mag gaan

    liefs en een dikke knuffel
    juf Elly

    BeantwoordenVerwijderen