woensdag 27 juli 2011

en het gaat steeds beter, YES!!!!!!!!!!

Afgelopen maandag zijn we op controle geweest bij de revalidatie arts, en die was ook super tevreden over hoe de wond er nu uit ziet!!!! We gaan vooruit, yes. Ze hebben daar ook de eerste mall voor haar been aangemeten i.v.m. de prothese voet. Als het lukt kunnen ze er een bestellen en dan kijken of die vermaakt moet worden. Over twee weken hebben we de eerste passing en dan gaan we kijken hoe en wat en wat het verdere traject zal worden. We lopen iets achter maar dat is niet anders.

De wond controle en verbinden doen we nu zelf iedere dag en Lizzy is zelfs al zover dat ze haar stompje ( genaamd Zwiepie) zelf wast en helpt verbinden. Ze hobbelt lekker met krukken heen en weer. Vandaag toevallig gevallen maar dat was meer schrik. Gelijk het verband eraf, gelukkig maar een druppeltje bloed!!! En dat ze dat kan zien op zoveel korsten, haha. Je blijft merken dat ze emotioneel een flinke dreun heeft opgelopen.Soms moeilijk om mee om te gaan maar daar raken we aan gewend en gelukkig zijn we al aardig wat gewend met de dame.
Ze gaat al lekker mee naar de speeltuin, schommelen, op de wipwap en zelfs een keer op de kabelbaan. Ze geniet er heerlijk van!!! Het moet wel binnen de perken blijven anders kan ze het niet helemaal aan. Maar dat gaat ook heerlijk vooruit, lekker genieten!!!!!
We denken er wel over om kijkgeld te gaan vragen, haha. Wat een bekijks en opmerkingen krijgen we om ons heen te horen en te zien. We kunnen er nog om lachen maar soms...........................................
Kortom het gaat lekker met de dame/prinses!!!!!! En ze is naar de kermis geweest en in de rups, daar hadden we het minste stoot gevaar, schateren deed ze en wat doet je dat dan goed als ouders om dat tezien. Trots zijn we onze dame hoe ze mee omgaat!!!!!!!

Op zaterdag 13 augustus is Lizzy uitgenodigd vanuit het ziekenhuis voor een opkikkerdag!!!!Eerst had ik zoiets van, komen wij daar wel voor in aanmerking maar daar mocht ik niet over twijfelen en het is ons van harte gegund werd ons verteld. En natuurlijk Sabine ook, die ook mee mag.!!!!! Als we er meer over weten laten we het horen via de blog.

De foto's die ik beloofd heb, lukken nog niet en wie weet moet ik toch me secretaresse inschakelen, haha.

Nou het heeft even geduurd maar jullie zijn weer op de hoogte en zodra ik nieuws heb laat ik het weten.

5 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal,
    Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met Lizzy,en wat leuk dat ze gevraagd is voor de opkikkerdag, ook voor jullie Els,Rally en Sabine is dat erg leuk, dus genieten van die dag, we lezen er vast nog wel meer over.
    Nog een fijne dagen daar in Zeeland.
    Groetjes Bertha en Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lizzy,

    Wat fijn om te lezen dat alles steeds beter gaat. nog maar een paar weekjes en dan is onze vakantie weer voorbij. Het wordt weer mooi weer, dus lekker naar buiten en probeer zoveel mogelijk te genieten van nu want er komt nog veel op je af

    Liefs en dikke knuffel voor een super meid
    juf Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Els,

    Ik volg al vanaf het begin jullie blogs over Lizzy. Marianne wees me erop.
    Wat heftig zeg wat jullie moeten meemaken.
    Ik heb er veel respect voor hoe jullie ermee omgaan!! Ik vind jullie dochter Lizzy een kanjer, van wat ik zo over haar lees.
    Heel veel sterkte en kracht voor jullie allemaal.
    Ik hoop dat Lizzy snel kan gaan genieten van een lang leven zonder pijn!!

    Groetjes,
    Etelka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag allemaal. Genieten jullie lekker van de vakantie. Fijn dat het met Lizzy nu lekker gaat. En Sabibe, vermaak jij je ook nog wel op de camping??Alvast van harte meid en een knuffel van tante A3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lieve Allemaal,

    Wat fijn om te lezen dat jullie lekker genieten in Zeeland.
    Natuurlijk hebben jullie ook recht op zo'n dag, ik zou zeggen juist, na wat jullie allemaal hebben moeten doorstaan. Gelukkig is er ook aan Sabine gedacht en mag ze ook mee.

    Liefs van ons uit Austria

    BeantwoordenVerwijderen