vrijdag 6 februari 2015

1e nachtje achter de rug

Daar ben ik weer met een update over Lizzy, tot mijn grote schrik zag ik dat het blog wel 185x bekeken is....... dat legt de lat wel hoog voor me de komende dagen ;-) Leuk dat zoveel mensen meeleven met mijn super stoere nicht Lizzy en bedankt voor alle reacties op Facebook!

Lizzy heeft vannacht gelukkig kunnen slapen en tot grote vreugde van mijn zus een volledig bos omgezaagd !! Haar bloeddruk en temperatuur zijn goed onder controle en inmiddels is haar blaas ook weer op gang, zo'n slangetje is wel ideaal vindt ze zelf want ze hoeft zo niet naar de wc te gaan. Ieder nadeel heeft zijn voordeel !

Vanochtend kwam helaas wel een tegenvallend bericht want ze mag toch echt pas maandag of dinsdag naar huis in plaats van de in eerste instantie genoemde zaterdag (morgen dus).
De arts van de pijnpoli heeft uitgelegd dat een bot én zenuwoperatie niet onderschat moet worden en dat die zenuwen nu echt even niet weten wat ze moeten. Deze worden nu dus plat gehouden met medicatie waardoor er hopelijk ook geen bacteriën kunnen komen. (ik ben geen arts dus ik hoop dat ik het goed omschrijf) Niet leuk voor Lizzy en de rest van het gezin maar wel erg goed om te zien dat deze artsen in Rotterdam het toch echt wat anders aanpakken dan bij de eerste amputatie. Dat geeft hoop voor een betere stomp !! Lizzy voelt zich nu ook beter dan toen..... komt wellicht door medicatie maar toch.

Hier nog een foto van Lizzy met haar luxe ontbijt, ze heeft het verdiend ! Ze is vanochtend al lekker gewassen en heeft even gezeten.


Voor mensen die ook nieuwsgierig zijn naar de nachtelijke avonturen van mijn zus.... nou die moest het doen met de bezoekjes van de nachtzuster maar ik heb goeie hoop dat er ergens toch een Magic Mike rondloopt daar. Ik ga einde van de dag zelf richting Rotterdam met Mandy en mijn ouders en zal zelf eens even goed mijn ogen open houden! Wordt vervolgd....

Groetjes 'zussie' Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten