maandag 20 juni 2011

kleine update

Afgelopen nacht heeft ze iedere keer twee uurtjes geslapen en dan was het weer even mis. Uurtje wakker en dan ging ze weer even slapen. Lekker in haar eigen bedje. Ik heb er een klein stoeltje bijgezet en dat was best vol te houden. Zodra ze sliep, gauw zelf even slapen en dan riep ze weer. Vanochtend een goeie opleving, maar van korte duur. Alles uitgespuugd wat we er vanmorgen in hebben gekregen. Zielig zielig zielig. De huisarts is ook weer langs geweest. Hij denkt dat er ook een irritatie zit aan een van haar amandelen. Kortom ze vervalt van het een in het ander. Nu nog een anti biotica kuur erbij gekregen. Kortom ik kan een eigen apotheek beginnen. Ze ligt/zit heerlijk te slapen op de bank. De pijn aan het stompje blijft, logisch het gips is er net af.
Maar verder gaat alles goed!!! We blijven optimistisch, hoewel dat nu wat lastiger wordt!!! Ze krijgt ze aardig voor haar kiezen en zoals ze nu is heb ik haar maar heel weinig meegemaakt. Wat is zij van slag en beroerd. Maar het is een kanjer!!!!!!!!!

Iedereen bedankt voor de kaarten, berichtjes, cadeau's, balonnen, hyves berichten. Ik kan niet iedereen persoonlijk antwoord geven maar de meeste info kunnen jullie hier aardig vinden denk ik zo. En ja even langs komen zit er voorlopig helemaal niet in. Ze wil zelfs geen oma's en opa's zien en dat wil heel wat zeggen want daar is ze altijd gek op!!!!!

Wordt vervolgd en we blijven duimen voor een spoedig herstel en GEEN PIJN MEER want je staat zo machteloos als ouder!!!!!!!!!!!!!!

10 opmerkingen:

  1. Hey daar,

    Was wel een raar gevoel wij in op ons luie gat in jullie geweldige chalet (we hebben genoten en niet zoveel regen gehad als jullie hier)!
    Bedankt dat wij ons weekend daar mochten doorbrengen met jullie onze gedachten!!!!
    Hoop dat de pijn minder gaat worden door de nieuwe medicatie en dat er iets meer rust komt met slapen!!
    Kom snel weer een keer jullie kant op.
    En Els als ik het had geweten was ik je echt afgelopen nacht af komen lossen! Kon toch niet slapen.

    XXX de roosjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Els, ik vind jullie allemaal kanjers als ik lees hoe jullie je hier doorheen slaan!
    Maar krijg wel een brok in mijn keel hoor als ik lees hoe ze van slag is.....hoop oprecht dat het gauw beter mag gaan en ze minder pijn mag hebben..
    Kan begrijpen dat je je zo machteloos voelt...maar denk dat je met je liefde juist heel veel doet!!!!
    En ja....je houdt ons super op de hoogte,fijn.
    Nou meis,we duimen met jullie mee!!!!

    Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. we blijven aan jullie denken, kaarsje branden enz.
    en ja, ook ik lig nogal eens 's nachts wakker dus als je aflossing van de "nachtwacht" wil dan kom ik samen met Erika[ ha ha]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is vervelend, je meisje met pijn is niet leuk. Wij duimen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je nog iets geplaatst hebt.
    Ik hoop dat je nu slaapt en Lizzy ook.
    Sterkte !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo lieverds,
    Wat vervelend voor jullie allemaal. Je weet het: als we iets kunnen doen voor je, bel dan en we zijn er. Natuurlijk hopen we dat de pijn voor Liz wat afneemt. Dan krijgen jullie ook meer rust.
    Voor dinsdag a.s. alle sterkte en in gedachten zijn we bij jullie. Hou je haaks!
    Margriet en Aad

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve familie,
    heel druk weekend gehad en na genieten met alle foto's , voor het naar bed gaan ff kijken hoe het met jullie is, ja en dan zit je met tranen in de ogen.
    Ik hoop dat het allemaal snel wat beter gaat.
    En Els ik wil bij jullie komen waken hoor.
    Een dikke knuffel van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieverds,

    Jeetje wat een pech en wat vreselijk dat Lizzy pijn heeft. Maar opnieuw lees ik met veel respect hoe jullie ermee omgaan. Wat een kracht en uithoudingsvermogen. Super. Hou vol. Uiteindelijk zal het beter moeten gaan. Ik wens jullie veel lichtpuntjes toe. En Ral de kinderverhalen verteller, verborgen talent? Dikke kus voor allemaal. We denken aan jullie, de Hoedjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat erg dat Lizzy zo veel pijn heeft zeg! En wat goed dat jullie toch weer elke dag de tijd nemen om iedereen via dit blog op de hoogte te houden. We willen jullie heel veel sterkte wensen.

    Liefs Cor, Kirsten, Angus en Malcolm.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Lizzy,

    ik hoop dat de pijn snel over gaat.

    liefs Juf Elly

    BeantwoordenVerwijderen